Trening czyni mistrza

Dobry trening kluczem do sukcesu

Gdy uprawiamy sport piłka nożna i zajmujemy się tym bardziej profesjonalnie na przykład gramy, w jakim klubie
ważne są treningi, od których to zależą nasze wyniki. Dobrze jak każdy nasz trening rozpoczyna, się od solidnej rozgrzewki wtedy podczas treningu unikniemy zbędnych kontuzji.

Od czego zacząć

Zaczynamy od truchtu, czyli od lekkich ćwiczeń dobrze biegać bez zadyszki później intensywny etap na przykład spokojny marsz można przy tym wymachiwać nogami na przemian skłonami zbierania grzybków potem spokojny bieg podskoki skłony przeplatanka krok odstawno dostawany. Po tych ćwiczeniach warto, rozluźnić mięśnie stosując, marsz

Rozciąganie

Następnie rozciąganie one jest ważne właśnie dlatego, że po dobrym rozciągnięciu unikamy kontuzji, czyli rozciąganie głowy (krążenia, skłony), barków i rąk (wymachy w tył i przód, kręcenie nadgarstkami i rękami w stawach łokciowych), tułowia (obroty biodrami, brzuszki, skłony z przyciągnięciem czoła do jednej i drugiej nogi), oraz nóg (skręty w stawie kolanowym, skokowym, skłony i marsz z chwytaniem kostek).

Technika

Następnie żonglerka ona poprawia umiejętności techniczne i dogrzewa mięśnie, które w poprzednich ćwiczeniach nie brały udziału. Późniejszy etap to zagrania piłką do partnera czy też przyjęcia gdy opanujemy, te dwa ważne elementy na boisku na pewno będziemy efektywniejsi. Ważne są, także zwody można zaplanować sobie i ze swoim partnerem wykonywać jedne zwód wiele razy aż opanujemy go do perfekcji. Kolejny etapem to ćwiczenia na motoryczności, czyli wymijanie pachołków znaczników z piłką lub bez.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *